THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 8, 2009

diLeMa kEseDihan..


sedihnye nk tinggal kawan2....selama berada di bumi ukm ni..byk benda y aku pelajari... bermula di tahun1 hingga lah skrg ni...internet kegilaan ku...byk lg ilmu didalam nya...tk sempat aku nk teroka...bila lg agaknya leh jumpe benda ni.. kalu kt kg, susah la nk kuar cc.. website2 pembelajaran, berita2 terkini...lagu2 terkini.. huhu..nape sayangnye aku nk lepas kenikmatan dunia.. huhu.. berfikir aku sejenak.. nikmatnya ilmu y ade di dunia ni.. tk abis nk cedok.. ramai nye kwn2,,tk sempat nk rapat2.. syukur kpd Yang Esa..aku dpt menikmati semuanya,, walaupun ianya hanya pinjaman.. sedihhhnyeeee..kengkwan ukm....sedihnya kengkwan2 itenet.. byk aku pelajari.. ruginye tk sempt nk sebar2 website2 bagus y aku dpt... ruginya,, tk dpt aku nk rapat2 ngn diorg... sayangggggnyeee aku kt geng2 klate...


sayangnyeeee bumi ukm ni... bila lg aku akan kesini.. ohhh...dunia hnye pinjaman.. kalu la aku buleh sedih semacam ini utk akhirat kan best... sedihnyeeeee.. sedeyyyy... adik2 chat.. tk dpt nk kongsi ilmu...kwn2 chat..tk dpt sy nk korek ilmu korang.. kwn2 ukm... maafkan salah silap sy.. sy sememgnya payah nk bgaul sikit.. kalu ade y terasa.. mohon maaf dari ujung rambut sapa ujung kaki.. bila lg kita leh jumpe..


sayanggggnyeeee aku kt korang2 semua.. persahabatan y korang bg selama ini...tiada nilainya.. amat2 berharga bg aku.. kwn2 fak,, kwn2 kolej..kwn2 jbtn,,byk nye ilmu y kita semua tk dpt kongsi..ohh ilmu..ilmu...byknyeee...tk dpt aku kejar.. bila tgk org duk rebut2 blaja ilmu dpt itenet.. jelesnya aku... bila ade jualan buku..tknk plak aku beli..huhu..sayang bebenar duitnya.. huhu.. payah2..ape nk jd..apa nk jd..alahai..


Ya Allah...sedihhnyeee aku tika ini..dgn tesis nye...dgn kg...bila aku nk blk kg...rindunyeeeee.. zikr bebnyk la...izah oiii... sedeyyyyhh... em..nangis ,,penyelesaian ke kpd pyakit rindu ni?? mybe,, huhu..aku sayang korang2 semua...sayang aku kerana Allah...sayang betul2 ni..bukan olok2..tp kalu kt luar...aku tk reti nk pamer sayang aku tu..kt tulisan je aku pandai...tp aku betul2 sayang korang2 semua.. kalu terasa ati..mitak maaf bebnyk.. salam rindu utk semua.. mybe pasni aku tk update kut blog ni...tgk la cmne... sayangggggggggnyeeeee....

0 comments: