THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 2, 2009

napE aku strEss..??..


Ari ni ari sabtu, bpe ari bln ye...tk igt doh.. tp skrg ni kul 11.05pm..ape aku buat,tk tdo lg nih.. aku tk nk jd iqah doh..iqah selalu lalai..mana si izah... 2 personaliti ke aku ni..hahahakkk.. lupa kan.. erm.. mlm ni, entah nape, hati debar2,,duk hitung ari aku kt bumi ukm ni,, tk pikir sedih sbb nk tinggal kwn,, tp tgh pikir sempat kah aku siapkan tugas2 terakhir aku di sini.. waa..... waa.....wa...,, agaknya ape y kuaga aku tgh wat time2 gini.. tgh bual2 kut... kalu adik2 aku..aku dh tau dh..ni mesti gossip.. mesti aku pon diorg tgh gossip tu.. hehe.. rindunya kt diorg.. tp hati aku je y slalu keras.. rindu tp tknk tpon.. memg la keras..sekerasnya,, kakak ape aku nih.. mungkin aku y selalu biasakan kut.. huhu..

stress...aku pon terus melakar ayat2 di curhat ini... nk promote benda baik la... ni ade website y sgt2 bagus utk kita semua.. nk baca al-Quran melalui itenet ,,ini lah dia... ade terjemahan,, bacaan2 syekih2 terkenal.. ade rujukan tajwid.. ade translation...bhs malaysia..semestinya ada.. bhs lain pon ade.. jom kita tgk sama2 ye... ni dia link nye ....


bagi kwn2 y suka dgr ceramah plak..mksud aku ceramah agama.. jom kita lawat website nih plak... http://www.wirid.com/ website ni menghimpunkan ceramah2 dr asatizah-asatizah dr negara kita sendiri.. jgn risau..dlm bm.. hehe.. bgus sesangat.. tp kena dgr betul2 la.. dlm bentuk audio je.. tkde gmbr,, kalu tkde video ni boring sikit kan.. tp try la.. leh tingkatkan ilmu kita,, tingkatkan keimanan kita utk beribadah kpd Tuhan Kita y SATU... bleh di download jugk.. so jom kita update diri kita selalu.. (aku pon...y selalu laro)

bercakap tentang blog... blog saiful islam.. best...tgk bhgn audio nye..byk faedah y kita bleh dpt.. y lain pon best..artikel2 nye..tp aku tk tgk lg nih..hehe..promote dulu..kwn2 tgk dulu ye.. nnti kita sama2 tmbh ilmu ye.. sekian saje dr sy izah haziq utk mlm ni...bertemu kembali di lain episod dgn cite2 y lebih menarik...hahahakkk.. dh kurang stress aku..bila melayan benda ni sambil dgr bacaan mishari-rashid.. wassalamualaikum wbr...
p/s : kpd fedy...jgn lupa ..rindu2 la aku kt sini.. mlm ni aku tk dpt tdo kt sana.. kwn2 lain...dh lama tk jumpe.. rindu.. nik.. mane la demo nusuk nih.. sy kalu jupo demo gak.. nk suko sokmo.. demo la y lucu.. y slalu suko.. rindu eii ko demo..eh..demo pulok..(kasarnye)..

0 comments: