THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 16, 2009

luahan hati aku je ni...jgn dilayannnn...


huhu..mcm..mcm gaya ade..hahhahakkk..aku pon..tgh mgigil tu

time mkn daa..


Ari ni jumaat, 17/4/09...em,,pernacangn nk p jumpe kak...dh lame tk jumpe dia...ntah jd ke tk pjumpaan kali i...dh byk kali tergendala...kate org...kita hanya merancang,,tuhan y menetukan segalanya...cam semlm...punyer la rapi perancangn aku utk ari kamis 16/4...nk dijadikan cite...kul 7.30 pg..intan call...tnye freetk,,, rupanye nk ajak g tmpt air terjun, aku ape lg dgr name best frend pg, rase nk g gak la,,, mana aci dia p sorg,,, tesis aku tk igt dohhh,,y duk terbayang mandi kt sg,,, sg mane tktau lg,,,sg congkak ke sg gabai...kitorg 3 buah keta,,15 org semua,, kumpul kt husin,,bli mknan,,rupe2 nye wat kputusn p sg tekala,, basyirah punye projek la ni rupenye...sy hanya org y diganti...hahahhakkk,,,ganti pon ganti la,,,janji dpt p...sonokkkk.... mengigil mandi kt situ,,, tp p terjun lg,,, hahhakk,,

fida siap kejang kaki dia,,sejuk,,, aku 2/3 kali kesejukn ,,tp trun mandi lg....memg tk reti serik la... dh lame tk g tempt gitu...bila lg,,, tesis aku y pening tolak tepi dulu...exm 20/4 ni,,nanti la dulu,, (tk sentuh2 lg)..huhu,,tktau la ape nk jd..pah siap,,,rancgn seterusnye..p mane... aku nk p sunway lagoon.. tk dpt la plak..ikut org besa la...ikut je la... p taman botani putrajaya,, letih bena g sini,, berjalan seharian,, kalu aku tau ade perkhidmtan basikal dr awl lg aku dh kayuh bskal...ni tk... letih duk jalan... bergmbr posing sana..posing sini.. letih sesgt... tp memg best la... kate org bila lg nk kuar ngn kwn2,,, lepas ni semua dh ikut haluan masing2,, negeri lain2,, susah la,, satu ngeri pon blum tentu jumpe...huhu.. best sesgt... pastu igt nk p tmn wetland,, tup2 dh kul5,, dh nk tutup.. memg blk keletihan mlm tu...

mlm nye aku bual ngn fedy,, pastu call ym wan,, pastu tdo,,, bgn kul 12...igt nk bace... em..masih lenguh lagi kaki ni....waktu ni pon still rase lenguh,,, em ni la bahana nye kuat jalan... memg aku ni budk lembik..hehe.. ape y aku bace semlm..kesenian..alahai jap je dh tertido...smpai kan ade budk ym tu..kate aku sombong,,, alahai sory la,, time ym tu,,s mbil bace buku...tertidoooo... bace buku smbil rehat ape lg....buku ngn mata aku ni payah nk serasi...hahahakkk...em...bila la,, aku nk jd rajin plak ni...risau gak ni...berserabut.. pasni igt nk tdo dulu,,bgn tu nk p jumpe kak,,, pastu g ptsl,,cri bhn jap..bru blk bilik...insyaallah perncangn ari ni jd,,, sibuk benar bila dh dekat exm ni...ntah la,,,ke hulu ke hilir,,, hasil nye sikit je...ym..aku kena tahan sikit...memg la ku ni antu ym.. kpd kwn2 y membace curhat sy ni,, maafla,,,duk muhasabah diri sy jap ni... tkde ati lg nk post bhn y bguna kt blog ni... maaf la ye...blog ni dh dj diari plak...tp bukan diari sepenuhnye la...rindu nye kt kg,,, sedih rase nye,,dh sebulan lebih tk blk..huhu...nk blk,,risau kt tesis,,exm lg,,tesis..mudah-mudahan di mudahkan segala urusan aku di sini...dunya wal akhirattt...aminnn..

aku post kan gmbr kenangan kt sg tekala n putrajya..syg betul.. bateri kmera tk sempt sgt nk ambik gmbr kt putrajaya...best..p la..ajak kwn2 ...byrn msuk sg tekala tu rm1 je...taman botani..tkyah byr...kalu nk naik bskal..byr..la..wassalam...

0 comments: