THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 4, 2009

sabtu...offday ku..


ari sabtu...emm...ade ape di hari sabtu ni..??...bila sebut ari sabtu ni teringat plak cite nabi daud...psal bani israel y jadi kera tu (kunuu kiradatan kha syi innn)..huhu...g2 la y dikhabarkan oleh ust zamri... em..sukanya ari ni..kak aku tpon..ayah tpon...lame2 tk tpon..bile dh tpon lepas rindu btul...


erm...mlm ni aku lepak kt blk fedy,,dia kate nk jg aku buat tesis daa,,,ntah la btul ke dia bleh jg,, aku y byk hasut dia ade la...hahahahkk,,,em..mlm ni kena taip jugk la sbb ade org jaga ni.. sayang btul dia nk jg aku...hehhe...ape kata fedy...kak ilah kata ust(ye ker) :-


JiKa CiNtAmU diBeRiKaN kPd MaNuSiA, kAu AkAn MeRaSai BeTaPa PeRiTnYa PeRpiSaHaN, PaHiTnYa Api CeMbUrU yg MeMbArA, sUkArNyA uTk MeMaHaMi, SuSaHnYa MeMjAGa HuBuNgAn Dr DuGaAn & CiNtAmU kEmUnGkInAn DiTeRiMa @ DiToLaK. TeTaPi,JiKa CiNtAmU diBeRiKaN SePeNuHnYa UnTuk TuHaNmU, kAu TaK aKaN pErNaH mErAsaA kEhIlAnGaN, TiDaK aDa yg AkAn MeReBuT cInTaNyA dArImU, kAu aKaN hIdUp BeRsAmANyA dAn TiDaK aKaN pErNaH bErPiSaH dEnGaNnYa KeCuAli KaU sEnDiRi YaNg MeNjAuHiNyA. SeSuNgGuHnYa, CiNtA yAnG pAliNg MeMbAhAgiAkAn AdAlAh CiNtA pAdA AlLah SWT..


betul 100% sy sokong ngn fedy ni....aduhhhh...dia bg motivasi cinta plak kt ym mlm ni...huhu..lepak-lepak gak...bila nk siap tesis ni...tdi ayah dh bg semangat dh..kena buat gak mlm ni..insyaallah dijauhkan aku dr kelalaian ni...aku suka sgt bab2 lalai ni...blog ni pon satu sbb y bleh wat aku lalai...yela duk lawat2 blok kwn...lawat2 website best..huhu.. meme gian btul la ngn itenet ni....sehari tk jumpe,,rindu..hahhahakk


k..la disini aku postkan gmbr fedy kita..y selalu fobia ngn pkataan 'ye ker' ..hahhahakk...kalu dia baca ayat ni..gerenti stresssss punyer..memg la aku ni suka wat dia stressss...hehe..kpd shima y tgh syok ngn yen n jun...rajin2 la wat asgmt..tp shima ni best la dia,,,tesis dh siap...untung dia... aku jugk y sekat2 lg ni..k..wassalam

0 comments: