THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, April 17, 2009

tima kasih pakcik..

gambaran secara kasar...wajah pakcik aku...


em..pak cik memg best, byk idea, byk ilmu ,,,mybe disebabkan dh byk pgalaman dan mkn asam garam lebih dulu dr aku..em..time aku mls ,,dia bg nasihat,,nk tau nasihatnye camne,,dia sruh aku bace buku melalui cakra...ape dia ntah..katenya tarik nafas dlm2,,tgk buku,,kata kt buku tu...aku nk bacamu ni,,em..dia sruh berdialog ngn buku tu sorg2 dulu,,bru bace..kelakar btul pakcik sorg ni..tp malu pon ade...dia org hebat,,,sy ni cam kecil je la,,dh la asyik mls je keje sy.. huhu...dia suka bena dgr lagu albi nada'...duk cite pasal lagu tu...huhu...byk cite pakcik ni..jiwang la lagu tu,, tp best la jugk..albi nada' ni lagu dr faris karam iaitu seorg warga arab syria,,nnti aku nk search gak camne muka penyanyi nye...katenye smart,,n lebih handsome dr pelakon korea mygirl (y aku minat tu)..


punye la bg semangat...semangat nk sruh aku membaca la...dia buat puisi cam albi nada' la plak utk aku...nk tau tk cmne..best jugk..syukran pakcik..


jam 1.30 doh
study la
hatiku memanggil.....
buku-buku..
engkau lah kekasih
wahai buku...
selepas bertahun bersama mu buku
menanti saat-saat manisnya convo

ok la..
seruan bukuku
dah memanggil manggil
datanglah cepat
jiwa buku hanya untuk mu
albi nadat.....bi haya.....ya....albi nadat.


erm..pakcik..pakcik...syukran ala kullihal...pesannye lagi,, nnti igt la lagu tu bru ade semangat... huhu...bg peminat lgu tu mybe ade la semangat...hahahakk...aku minat,,,tkpon,,,suka je..hehe.. insyaallah mudah-mudahan dimudahkan exm aku kali ini,,,kpd kwn2 y byk duk nasihat aku selama ni,,tima kasih,,,tq kpd fedy,,,shima,,njwa,,,wan,,,yana,, walaupon sy ni payah nk dgr sikit,, tp ade time sy igt pesan korang n buah2 pedas dr korang,,,hehe,,y pedas tu la sbnrnye mudah igt,,hehe,,jugk tk lupa kpd adik2 chat,,kak aku,,adik aku,,semua kuarga aku,,,tp diorg ni tktau aku di sini camne,,, kalu tau,, mampus aku,,,duk main sokmo etek,,


erm,,kpd kwn,,moga persahabatan di bumi ukm ni akan terus berkekalan,,walaupon lepas ni payah nk jumpe,, time2 kwin,,jgn lupa la kt aku,,,anta kad jemputan tu,,,hehe,,tp time dpt keje jgn la gtau,,tension aku nnti,,kalu aku duk nganggur,,hehe...memg curhat ni dh jd tempat aku lepas bosan ni...hehe...satu lg artikel y membosankan pembaca apabila membacanya,,,hehe,,,jgn dilayan,,,aku ni memg senget sikit,,,hahahakkk,,nk gelak,,,gelak la,,,asal korang bahagia,,aku suka tgk kwn2 gelak,,,tu mknanye diorg bhgia,,tp jgn la melebih2 plak duk gelak kt diri aku ni,, hehe...nnti aku post artikel muhasabah plak pasni....tguuuuuuuuu....wassalam

0 comments: